Diéta, hogy növelje az izomtömeg (anélkül, hogy hízás)

0
1147
Diéta, hogy növelje az izomtömeg (anélkül, hogy hízás)

Az érkezés vadi új sport tevékenységek, mint például a CrossFit, a kezelés az izomtömeg kiváló minőségű ténylegesen meghozott határozottan mindig a legfontosabb. Milyen sok éve már, hogy egy férfi megőrzése, az elmúlt néhány évben ténylegesen hasonlóképpen uralta a világot, a nők felszabadítása a világon, akár abban az időben ismeretlen.

A kutatás egyes esetekben elkeseredett, a karcsúság, ténylegesen fokozatosan megváltozott az építkezés egy egészséges test, az izmok tömege jelentős, valamint, természetesen, csinál. Így, kéz a kézben, fokozott igény, hogy vizsgálja felül a táplálkozási szokásokban.

A régi mintákat, az étrend alacsony kalóriatartalmú, satnya, unalmas, ahelyett, hogy hagyta el a helyet, hogy egy diéta, sokkal több, gazdag, kiegyensúlyozott, valamint a változatos. Itt van egy kis kulcsot, hogy egy pár plusz kiló izomtömeget, anélkül, hogy a tömeg, így koncentrálva egyre több, mint egy “fitness”.

Fél a tömeg? Ha az egyensúly nem számít

Fél a tömeg? Ha az egyensúly nem számítElőtt, hogy elmagyarázza, néhány, a kis kulcs diéta terv, ez szükséges, hogy tegye ki néhány téves, tehát ahhoz, hogy még több higgadtan a szakaszban felvetett izom. A legfontosabb az, hogy a tömeg: nem kell félni a módosítással, hogy minden bizonnyal megfigyelni a tartományban. Az az izom, ami azt illeti, az egyik a szövetek, a legtöbb hidratált, a szervezet, valamint következésképpen nagyon izmos. A növekedés a tömeg, ezekben a szakaszokban nem mindig, kétség nélkül szinte soha, elkíséri a zsír, hogy a nő az a zsírszövet, a problémát mindenképpen meg kell akadályozni.

Ezért kell elhagyni a régi hivatkozások menni, lehet, hogy a technikák dimenzió sokkal pontosabb sovány tömege, valamint zsírtömeg, lehetővé teszi, hogy sokkal jobb érték az eredmények szerzett. Vizsgák tolakodó, viszonylag megfizethető, mint például a bőr fold-teszt, valamint a bioimpedenziometria (BIA) minden bizonnyal lehetővé teszi, hogy tartsa be gondosan a kiigazításokat a test, kiemelve, precíziós a lökést az izom tömege.

Rise izomtömeg nélkül gyarapodik: tart az első lépés a diéta terv
Nem elég, hogy enni annyi, hogy növeljék az izomtömeget. Tévesen azt feltételezik, hogy egy pár kiló izom tömeg ahhoz, hogy egyél valami sokkal több, talán az étel általában megelőzhető, anélkül, hogy túlzott figyelmet, hogy a minőség.

Éppen ellenkezőleg, annak a ténynek köszönhető, hogy a nő az izom tömege végzik, a tiszta módszer, azaz anélkül, hogy a boost, a zsírtömeg, lesz szüksége, hogy megfeleljen a pontos utasításokat (mindig delegált egy dietetikus szakmai) valamint fordítson figyelmet arra, hogy mit eszel, s amikor enni.

Snack elő -, utó-edzés

Snack elő -, utó-edzésA megfelelő képzés minden bizonnyal döntő szükségszerűség a szakaszában újjáépítése izom. Azonban ez végre az optimális lehetőség, biztos által elszenvedett bizonyos eljárások, étrend.

Edzés előtti kell őrizni az izomszövetek keret, valamint a képesség, energia, így a szervezetben a fehérjék, ideális kivont források sovány, mint az alacsony zsírtartalmú joghurt, szénhidrátok, használatra kész, mint a szezon gyümölcs vagy kukorica pehely.

Mégis azonnal után a gyakorlat, hogy az izom reagál a legjobb, ha a feszültség: ebben a szakaszban, anélkül, hogy aggódik, hogy a tömeg, de a használata az egészséges fehérjék, mint például a szárított marhahús, pulyka, vagy a görög joghurt, komplex szénhidrátot, például teljes kiőrlésű kenyér, keksz, rizs, vagy gabona, könnyen cukor, mint a méz, lekvár vagy gyümölcs, ami édes, lehetővé teszi az izmokat, hogy azonnal pótolni teljesítmény, valamint szerkezet, befejezés fel, hogy erősebb, valamint extra táplált, mint korábban volt.

A fő ételek

A fő ételekReggel, étkezés, ebéd, valamint vacsora minden bizonnyal használni, hogy strukturáljuk, hogy a diéta tervet, hogy a kalória igények, makro, hogy kell határozni, sokkal alaposabban, egy eseti alapon. Fontos a politika, hogy folyamatosan ezt négyzetméter étkezés.

Szénhidrátok: könnyen megszerezhető a tisztelgés, zabpehely, vagy a kukorica a reggeli étkezés, burgonya, rizs, tészta vagy gabonafélék ideális wholegrain vagy teljes kiőrlésű ebéd, vacsora;

Fehérje: talált tej, joghurt, zsírszegény sajtok, tojás vagy sovány húsok a reggeli étkezés, zöldség, hús vagy hal-kor ebéd, vacsora;

A rost által nyújtott zöldség, ahol van, hogy folyamatosan kísérje egész főétel;

Kövér: könnyen hasznosítható, valamint a prémium minőségű extra szűz olívaolaj, a szárított gyümölcsöt, magvakat, olajat is, miért ne, továbbá a sötét csokoládét.

Különböző kiegészítők segít a szakaszában izomtömeg gyógyulás, hozzátéve, többek között, hogy sokkal jobban kezelni ezt az időszakot. Egészséges fehérje kiegészítők, aminosav-lánc, elágazó láncú Omega-3 zsírok, valamint a probiotikumok lehet használni a technikát, s az alatt a közel útmutató szakértő), hogy maximalizálja a fázisok az izom növekedés fenntartását, egészségi állapota, emésztő, meg nem is.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here