A Súly A Kemény Diéta Ellenére Is Elakadt?

0
806
A Súly A Kemény Diéta Ellenére Is Elakadt

Ha a tömeg zárva ki annak ellenére, hogy betartják a szigorú diéta, de a fontos dolgokat tart néhány hétig, az okok alapvetően négy: A magas kalóriatartalmú étrend is korlátozó sokáig, hogy lelassult az anyagcsere-folyamat; Egy diéta szénhidrát szegény; a Túlzott edzés kiváltó fizikai feszültség; Ha mentálisan hangsúlyozta, az egyensúlyhiány a kortizol szintje. Lehetővé teszi, lássuk, melyek a legfontosabb kérdések a késlelteti a tömeg is, hogy pontosan hogyan kell kijutni.

Egy magas Kalóriatartalmú Étrend Túl Korlátozó Nagyon Hosszú Idő, Ami Csökkentette az Anyagcserét

Egy magas Kalóriatartalmú Étrend Túl Korlátozó Nagyon Hosszú Idő, Ami Csökkentette az AnyagcserétAz elején a diéta terv, valamint az első hét vagy a hónap első, ami működik, de hirtelen falba. Elérte, amit én a fennsíkon a fogyás.

Még a szigorú diéta, majd az edzés, a tömeg hasonlít ragadt. De miért? Megértjük, hogy a súly 100 kg-ot is a test megköveteli, 2000 kalóriát naponta, hogy működik megfelelően. Indítsa el a diéta egy mindennapi bevitel 1500 kalória, így a tested úgy, hogy továbbra is 500 kalória zsírból, vagy izomtömeget.

Miközben folytatja a diéta fogyni hétről hétre, az anyagcsere alkalmazkodik fokozatosan, de folyamatosan égő megszerzése kevesebb kalóriát naponta. Amíg összeomlik. Sok ember megpróbálja megenni a zöldségeket, valamint a gyümölcs, vagy egy multi-vitamin, hogy nyissa meg a körülmény, de anélkül, hogy az eredményeket.

A szolgáltatás ellen, intuitív. Van, hogy kilép a diéta, aki egy ideig, vagy a start többet enni, hogy emelje fel anyagcsere. Minden bizonnyal ez alkalmas lehet kezdeni a stamina gyakorlatok, mint a súlyok vagy gimnasztika, ha nem vagy éppen csinál, ez segít fenntartani a sovány tömeg, emelje fel a kalória-felhasználás, valamint, hogy a szervezet sokkal tartósabb, ugyanabban az időben.

Egy Diéta, Amely Az Alacsony Szénhidrát

Egy Diéta, Amely Az Alacsony SzénhidrátSok ember azt hiszi, hogy azzal, hogy megszabadulok a szénhidrátok az étrend, akkor biztosan csepp súlya gyorsabb. Még akkor is, ha ez igaz, akkor megy egy kérdés; A máj, tájékoztatja a baj, hogy a vércukorszint fok alacsony, mivel nincs elég szénhidrátot.

Ez a riasztó automatikusan alacsonyabb anyagcsere-tevékenység, ami csökkenti a használat kalóriát. Leírt át, amikor az anyagcsere továbbra is, hogy csökkentse egy istálló pontot, ahol beágyazott ellenére, hogy a diéta terv, még akkor is, ha a vas.

Hogy elkerülje ezt a problémát, megkezdése előtt egy új diéta, ez szükséges, hogy csak részben minimalizálja a fogyasztást a szénhidrát azonban nem távolítja el őket teljesen. Ha jelenleg is biztosított, valamint a diéta csökkentett szénhidrát, azt javaslom, hogy fogadja el, hogy hibázott, valamint kezdődik újra az egész.

Még nem kell abbahagyni, nem is olyan súlyos, hogy képes erre. Ezt követően kell a hely a fejét, hogy még egyszer kezdeni a diéta után valóban növelte a metabolikus ráta. Ehhez meg kell kezdeni enni egy kicsit sokkal több minden héten valami, mint 100 kcal. A cél az, hogy fokozza a kalóriák a következő 5 hónapban.

Túl sok Edzés Hozható Létre a Fizikai Stressz, a Szorongás

Túl sok Edzés Hozható Létre a Fizikai Stressz, a SzorongásAdd fel a fizikai tevékenységek, ez egy nagyon okos módszer-hoz karcsú legyőz. Azonban a vonat minden nap több óra, kiválthatja élettani feszültség. Az igazság az, hogy az edzés egy feszültség elem, valamint visszajelzés a szervezet generál kortizol.

Itt az a szándékom, hogy világos legyen, a kortizol termelését a rendszeres, sőt létfontosságú a szervezet számára, hogy működik. Mindazonáltal, a kortizol hormon kell generált, rövid mennyiségű szer. Amikor a test ki van téve a kortizol hosszabb ideig, mint a hagyományos kezdődik, hogy hozzon létre a mellékhatások, beleértve a hiba, hogy tisztázza már tömeg.

Hasonlóképpen, amikor a kortizol-szint emelés, valamint a magas marad is hosszú, a mellékvesék leállnak megfelelően, valamint a kortizol fok csepp alább felsorolt tipikus súlygyarapodás történik. Még akkor is, ha beszélget, különösen a képzés, amely szerepet játszik a fizikai stressz, pszichés feszültség, kiterjesztett ez ugyanaz a káros hatások.

Ha folyamatosan aggódik a munkahelyen, vagy egy egyéni élet nehéz, a test minden bizonnyal termel kortizol, hasonlóan ahhoz, amikor az edzés. Ne feledje, hogy ha befejezted az edzést, a test csak kilép létrehozása kortizol, még a mentális stressz, a szorongás, az sokkal több, nehéz kezelni.

Ez az oka, hogy a tényezők érzelmi szorongás gyakran sokkal több kárt okoz a szervezetben bármilyen változó fizikai stressz. Sokan vannak nyűgözve, amikor biztonságos ellenére, hogy a szigorú diéta is egy kemény edzés, de nem veszik észre, hogy túlzott a valami lehet egy rossz dolog.

Ez egyszerű, hogy lásd, hogyan tud kap egy ördögi kör, megtéveszt a testet, a túl sok stressz, a szorongás szempontok. Amikor ezt összeegyeztetni egy kicsit a “búcsú”, a diéta, mint édességet, alkoholt, a legjobb pálya a katasztrófa.

Hasonlóképpen, ha csinálsz egy cardio gyakorlat is hosszú, vagy egyszerűen beleértve még egy probléma, hogy a fő kérdés. Cardio ideig esszük a sovány izom tömege, ami szükséges, hogy emelje fel a metabolikus folyamat, valamint tisztázza, akkor az sokkal több kalóriát tartalmaz. Inkább, mint egy hosszú edzés, megpróbálja csinálni a gyakorlatokat, rövid, valamint a magas intenzitás. Ezek a gyakorlatok sokkal hatékonyabb az aktiválás hormonális szerek a zsírégetést, amelyek befolyásolják a hasi zsír.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here