Ismerje meg a kapcsolatot a sebesség és a fogyasztás között

0
1198
Ismerje meg a kapcsolatot a sebesség és a fogyasztás között

A szempontok, melyek hatással vannak az üzemanyag-fogyasztás az autók, teherautó számtalan. Ezek közül a tényező, hogy a befolyását, hogy a maximális sebesség. A múlt hatással van az energia-bevitel különböző módon. Először is, mivel a levegő ellenállását növeli a tér az arány, tehát amíg a sebesség sokkal kisebb, mint 30-35 km/h te is úgy vélik, hogy a munka fontos, hogy ezen át ezeket a worths, ez aggodalomra ad okot a használat üzemanyag valaha, sokkal találóbb a nő a sebesség. Akkor miért az autos fejlesztették ki, hogy gyorsan, fogyasztanak sokat, még akkor is ha útvonal, amikor a sebesség, amellyel a teljesítmény ilyen motor a maximális magasabb. Végül, mivel az átlagos óránkénti magas igényelnek állandó fékezés is sikeres lövés, amely alatt a motor-üzemanyagot fogyaszt, hogy visszanyerjük az “élő nyomás” őket tönkre. Végül az arány befolyásolja a romlás, a gumiabroncsok, valamint ezért közvetve is, hogy a kiadások a karbantartás az autó.

Mik a költségek leküzdeni az ellenállást a levegő?

Mik a költségek leküzdeni az ellenállást a levegő?Tegyük fel, hogy egy jármű utazik a folyamatos sebesség 60 km/h (vagy egyformán, egy 30 km/h a szél, az pontosan ugyanaz az arány, vagy 100 km/h a szél, 40 km/h). Aztán, minden óra az utazás, az autó minden bizonnyal el nagyobb, mint 1,5 liter benzin meghódítani, az ellenállást a levegő. Ha ehelyett ugyanaz a sebesség 90 km/h (szemben 60), minden óra utazás a benzin fogyasztás leküzdeni az ellenállást a levegő 5.6 liter (inkább, mint 1.5). A 30 kilométer / órát is nagyobb sebesség a kiadás után, hogy nagyobb, mint 4 liter üzemanyag minden egyes óra utazás. Következésképpen, ha, például, utazzunk 180 km, majd utazás a 60 km/h minden bizonnyal hasznosítani 3 óra fogyasztó (3 x 1,5 =-RRB – 4.5 liter üzemanyag, míg kirándul a 90 km/h-s minden bizonnyal használja csak 2 óra, fogyasztása azonban (2 x 5.6 =-RRB – s 11.2 liter benzint, ami nagyobb, mint a duplája! Ez tesz minket felismerni a hatalmas hatása az utazási sebesség gázelvezető -, ezért a költségek – akkor is, ha csak a kapcsolat az ellenállást a levegő.

Válassz autót, majd a teherautó egy cyndrical cső képesség, jobb

Válassz autót, majd a teherautó egy cyndrical cső képesség, jobbA készülék a nagy képesség -, vagy akárhogy is, a hatékony az árak sokkal magasabbak, mint azok, amelyek jellemzően egy utazás fogyaszt, nagy gáz, még akkor is, amikor fut a stratégia. Igazából, hogy mozog a motor létre kell hoznia egy szilárd hatalom nem manipulált (ha nincs minimálisan), amikor az autó utazó lassú, vagy okokból a honlapon a forgalom, vagy azért, mert az autósoknak sokkal sportosabb nem mindig kíván utazni, a maximális sebesség. Jelenleg, amikor a motor nem működik, a problémák, amelyek célja az volt, teljesítménye kisebb, mint az optimális, továbbá ennek eredményeként a beszívott benzin minden lóerős létrehozott nagyobb. Fogyasztani kis üzemanyag, ezért szükséges, hogy a meghajtó erő alkalmas a megoldás, hogy ki kell végezni, továbbá nem kell egy könyvet, túl sok energiát, amely a költségek nagyon drága, akkor is, ha nem hasznosítják. Egy auto autó, pl. fogyasztani kicsit kell teljesen képtelen arra, hogy dolgozzon ki egy szélessávú.

A befolyás keresztül meghajtó módszer

A befolyás keresztül meghajtó módszerA nagysebességű / órás átlagok, mert egy nagy gázfogyasztás mivel jár gyakori fékezés, valamint a későbbi felvételek, figyelembe véve, hogy általában csökken, ha a támogatás lassú járművek majd túlszárnyalni őket, illetve gyorsítsa fel ismét. Amikor utazik, az árak hasonlóak lencsék helyett, kevesebb, rendszeres az a követelmény, hogy csökkentse vagy fék után, hogy nem fogjátok még egyszer, vagy legalább kevésbé szélsőséges a leállítási művelet szükséges. Például, ha az, hogy egy út 10 km-re van 4-5 fékezés, hogy csökken a 90 km/h-20-30 km/h, a bevitt tüzelőanyag egyenlő 1/10 a benzin szükséges, hogy a teljes utat, mivel minden egyes fékezés vagy lassulás vezet egy extra gázfogyasztás utazni egy szakaszon a úttest lehet, hogy az útvonal költség ingyenes (ennek következtében az “élő nyomás”, a teherautó kidobni a meleg, a fékek). Valamint az átlagos 4-5 megállás minden 10 km-en nem nagyon magas, azok számára, akik szeretik, hogy fuss!

A számtalan tényező befolyásolja az élettartamát a gumiabroncs, a sebesség megy a tetejére a hely. Egyes kísérletek már látható, hogy a vonatok a gumik használt állandó sebesség 80 km/h elérése után csak 8,000 km-re, az azonos szintű viselni elérése után 18,000 km-re a vonatok a gumi használta ki, hogy a sebesség 45 km/h. A fő forrása a kárt, ha vezetés, állandó sebességgel, a hő által létrehozott, a dörzsölés között a lépés, valamint az úttest felülete a hajlítás, a belső az abroncs), ami meglehetősen magas, ha egy hosszú út, nagy sebességgel. Ez az összeg a kopás által létrehozott, a lassulás (fékezés), valamint a sebességek (feloldására), amelynek szabályosságát, illetve intenzitása lényegesen arányos az arány ugyanaz: egy kísérlet során kiderült, hogy egy autó kénytelen váratlanul kilép, majd vissza, hogy minden egyes alkalommal, amikor a sebesség a lehető leggyorsabban elérni a sebesség 55 km/h, a kopás-típusú azt követően került sor, mintegy 200 km-re.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here